رضایی: ما درباره مذاکرات عجله‌ نداریم و حتی یک بار هم درخواست مذاکره با آمریکا را مطرح نکردیم

افکار نیوز دوشنبه 18 خرداد 1405 - 23:35
رضایی: ما درباره مذاکرات عجله‌ نداریم و حتی یک بار هم درخواست مذاکره با آمریکا را مطرح نکردیم، بلکه آن‌ها هستند که به دنبال مذاکراتند

رضایی: ما درباره مذاکرات عجله‌ نداریم و حتی یک بار هم درخواست مذاکره با آمریکا را مطرح نکردیم، بلکه آن‌ها هستند که به دنبال مذاکراتند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با الجزیره: اگر حملات اسرائیل به بیروت تکرار شود، اسرائیل شدیدتر مجازات خواهد شد.

اطلاعات ما نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها در حملات اسرائیل علیه ایران به آن‌ها کمک کرده و سعی کردند موشک‌های ما را رهگیری کنند، اما موفق به انجام این کار نشدند.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.