ابراز نگرانی سازمان ملل نسبت به آواره شدن ساکنان جنوب لبنان

خبرگزاری ایسنا دوشنبه 18 خرداد 1405 - 23:46
سخنگوی دبیرکل سازمان ملل نسبت به آواره شدن ساکنان جنوب لبنان در پی حملات رژیم صهیونیستی ابراز نگرانی کرد.

به گزارش ایسنا، سازمان ملل نسبت به تشدید تنش در لبنان در پی حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت ابراز نگرانی کرد.

«فرحان حق»، سخنگوی دبیرکل سازمان ملل گفت که ارتش رژیم صهیونیستی دستوراتی برای کوچاندن ساکنان ۱۷ روستا در جنوب لبنان را صادر کرده است.

وی خواستار خویشتن داری حداکثری و جلوگیری از هرگونه اقدام برای بحرانی و وخیم شدن اوضاع شد.

او بر لزوم عدم حمله به غیرنظامیان و زیرساخت‌های غیرنظامی تاکید کرد و گفت: «نسبت به تاثیر ویرانگر درگیری کنونی بر غیرنظامیان، نگرانیم.»

فرحان حق گفت که نیروهای یونیفل، ۲۰۱ مورد نقض حریم هوایی لبنان توسط رژیم صهیونیستی را رصد کردند.

او افزود که یونیفل هنوز از درگیری‌ها در منطقه تاثیر می‌پذیرد و ارتش رژیم صهیونیستی هر از چند گاهی در برابر فعالیت نیروهای آن مانع تراشی می‌کند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.