گوترش خواستار پایبندی به آتش‌بس در ایران، لبنان و غزه شد

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 خرداد 1405 - 00:29
دبیرکل سازمان ملل متحد ضمن درخواست برای پایبندی به آتش بس در ایران، لبنان و غزه از طرف‌های درگیر خواست که دیپلماسی را تضعیف نکنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، «استفان دوجاریک»، سخنگوی آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد اعلام کرد که وی از تمامی طرف‌ها خواسته به توافق‌های آتش‌بس در ایران، لبنان و غزه پایبند بمانند.

وی افزود: گوترش همچنین بر ضرورت پرهیز از هرگونه اقدامی که می‌تواند تلاش‌های دیپلماتیک را تضعیف کند، تأکید کرده است.

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که رژیم صهیونیستی به عنوان عامل اصلی تنش در منطقه، دست به تنش زایی در چندین جبهه زده و عامل اصلی تضعیف تلاش‌های میانجی‌گرانه برای جلوگیری از تشدید درگیری‌هاست.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.