زلزله ۵ ریشتری سرگز هرمزگان خسارتی نداشته است

ایرنا سه شنبه 19 خرداد 1405 - 01:28
بندرعباس - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: زمین‌لرزه ۵ ریشتری بامداد امروز سه‌شنبه در حوالی سرگز، تاکنون هیچ‌گونه خسارت جانی یا مالی در پی نداشته است.

مهرداد حسن زاده در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵ ریشتر ساعت ۰۰:۳۸:۴۳ بامداد سه‌شنبه حوالی سرگز را لرزاند که کانون این زمین‌لرزه در عمق ۲۲ کیلومتری زمین ثبت شده است.

وی افزود: بلافاصله پس از وقوع زمین‌لرزه، تیم‌های ارزیاب و دستگاه‌های امدادی به مناطق نزدیک کانون زلزله اعزام شدند و بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد این زمین‌لرزه خسارتی به زیرساخت‌ها، واحدهای مسکونی و تأسیسات وارد نکرده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان با بیان اینکه تمامی دستگاه‌های امدادی و خدماتی در آماده‌باش قرار دارند، تصریح کرد: روند پایش و ارزیابی مناطق تحت تأثیر همچنان ادامه دارد و در صورت دریافت هرگونه گزارش جدید، اطلاع‌رسانی لازم انجام خواهد شد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.