در خط دفاعی نکات مثبت زیادی دیدم/ تمجید کاناوارو از مدافع استقلال پس از بازی هلند

ورزش سه سه شنبه 19 خرداد 1405 - 01:51
سرمربی تیم ملی ازبکستان پس از شکست برابر هلند، به تمجید از عملکرد شاگردانش پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ازبکستان در آخرین دیدار دوستانه خود قبل از آغاز جام جهانی، با ارائه عملکرد قابل تحسین، با گل ثانیه‌های پایانی خاکپو، با نتیجه دو بر یک مغلوب هلند شد.

فابیو کاناوارو، سرمربی تیم ملی ازبکستان، پس از مسابقه درباره عملکرد تیمش صحبت کرد. او گفت: فکر می‌کنم ما توانستیم نکات مثبت زیادی را نشان بدهیم. حتی بعد از اینکه نتیجه یک بر صفر شد، نظم و ساختار خود را در زمین از دست ندادیم. به‌عنوان یک تیم به تلاش ادامه دادیم و تا پایان جنگیدیم.

وی گفت: بازی کردن مقابل تیم‌های ملی در این سطح آسان نیست. با این حال، در عملکرد تیمم نکات مثبت زیادی دیدم. ما دقیقاً به چنین بازی‌هایی نیاز داریم، چون وقتی برابر چنین حریفانی به میدان می‌روید، همیشه چیزی یاد می‌گیرید و تجربه کسب می‌کنید. در مجموع، از این مسابقه راضی هستم.

2458944

او درباره عملکرد دفاعی تیمش و زوج آشورماتوف و خوسانوف نیز گفت: نمی‌شود فوتبال را بدون اشتباه بازی کرد. این کاملاً طبیعی است. وظیفه ما این است که به بازیکنان کمک کنیم تعداد چنین اشتباهاتی را تا حد امکان کاهش دهند. اما صادقانه بگویم، من در خط دفاعی بیشتر از اشتباهات، نکات مثبت دیدم.

کاناوارو در پایان و درباره وضعیت بازیکنان اظهار داشت: ما آماده‌سازی را بیش از یک ماه پیش آغاز کردیم و بازیکنان لژیونرمان بعداً به تیم اضافه شدند. با وجود این، معتقدم از نظر آمادگی جسمانی کار خوبی انجام داده‌ایم. البته هنوز درباره برخی بازیکنان مسائلی وجود دارد که باید آن‌ها را حل کنیم و به کار روی این موارد ادامه خواهیم داد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.