اعتراف رسانه رژیم صهیونیستی: بازدارندگی اسرائیل ضربه‌ای کاری خورد

ایرنا سه شنبه 19 خرداد 1405 - 02:52
تهران- ایرنا- تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی به آسیب دیدگی شدید بازدارندگی این رژیم در جنگ با ایران اعتراف کرد.

به گزارش بامداد سه‌شنبه ایرنا، شبکه ۱۵ تلویزیون رژیم صهیونیستی در این گزارش افزود که یک دور دیگر از درگیری‌ها با ایران با ضربه‌ای دردناک و کاری به بازدارندگی اسرائیل، پایان یافت.

در پی تجاوزات و شرارت‌های رژیم سفاک صهیونیستی در جنوب لبنان و منطقه ضاحیه که با حمایت آمریکای جنایتکار صورت گرفت، نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی ایران در راستای حمایت از مردم مظلوم لبنان، پاسخی دردناک به این رژیم دادند.

فرمانده قرارگاه حضرت خاتم‌الانبیا (ص) یکشنبه شب اعلام کرد: رژیم متجاوز صهیونیستی با نقض مکرر آتش‌بس، شرارت‌های خود علیه مردم مظلوم لبنان را با چراغ سبز و حمایت آمریکای جنایتکار و سکوت مجامع بین المللی روز به روز افزایش داده و با استفاده از سلاح‌های ممنوعه از جمله بمب‌های فسفری مرتکب جنایات جنگی می‌شود.

وی تاکید کرد: با وجود هشدارهای قبلی جمهوری اسلامی ایران، رژیم کودک کش صهیونیستی با عبور از همه خطوط قرمز و افزایش حملات در جنوب لبنان، ضاحیه بیروت را هدف قرار داده است.

پس از پاسخ‌های کوبنده جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل، قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا (ص) روز دوشنبه عنوان کرد که تهران، پاسخ دردناکی داد، پاسخی که رژیم جعلی صهیونیستی و حامیان آن باید از آن درس عبرت گرفته باشند.

قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا (ص) خاطرنشان کرد: بر این اساس، توقف عملیات نیروهای مسلح اعلام می‌شود؛ اما تاکید می‌شود که در صورت تداوم تجاوزات و شرارت‌ها از جمله در جنوب لبنان، اقدامات بسیار شدیدتر و کوبنده‌تر از قبل در راه خواهد بود.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.