سرطان خون، جان بازیکن ۲۷ ساله را گرفت

ورزش سه سه شنبه 19 خرداد 1405 - 03:48
آنتونی رنتون، مدافع و استعداد سابق آکادمی باشگاه میدلزبورو، پس از نزدیک به ۹ سال مبارزه شجاعانه با بیماری لوکمی (سرطان خون)، در سن ۲۷ سالگی در آرامش درگذشت.

به گزارش "ورزش سه"، رنتون مدافع آینده‌داری بود که در جولای ۲۰۱۷، درست مدت کوتاهی پس از امضای اولین قرارداد حرفه‌ای خود با میدلزبورو در سن ۱۸ سالگی، متوجه ابتلا به این بیماری شد. در آن زمان، بازیکنان تیم اصلی میدلزبورو برای حمایت از او، در جریان گرم کردن پیش از اولین بازی فصل چمپیونشیپ، پیراهن‌هایی با نام او بر تن کردند. با وجود چالش‌ها و موانع متعددی که این بیماری در مسیر فوتبالی او ایجاد کرد، رنتون هرگز اجازه نداد سرطان عشق او را به فوتبال کمرنگ کند و همواره به عنوان نمادی از مثبت‌اندیشی و امید شناخته می‌شد.

2458717

او پس از آویختن کفش‌هایش، سال‌های پایانی عمر خود را وقف مربیگری کرد. رنتون مدتی را در آکادمی میدلزبورو به آموزش پرداخت و همچنین دانش خود را به فوتبالیست‌های جوان در تیم «سوت پارک رنجرز» منتقل کرد. تعهد و فداکاری او در حمایت از توسعه مهارت‌های بازیکنان جوان در داخل و خارج از زمین فوتبال، میراثی ماندگار را در میان کودکان و خانواده‌های منطقه تیساید بر جای گذاشته است. به پاس همین تلاش‌ها، در مارس ۲۰۲۶ اولین جایزه فارغ‌التحصیلان آکادمی میدلزبورو به او اهدا شد.

باشگاه میدلزبورو و همچنین موسسه مربیگری RH با انتشار بیانیه‌هایی احساسی، او را شخصیتی الهام‌بخش و مربی فوق‌العاده‌ای توصیف کردند که عمیقاً به کودکان تحت آموزش خود اهمیت می‌داد. جامعه فوتبال یکی از انسان‌های خوب خود را از دست داده است و یاد و خاطره او همواره در ذهن کسانی که افتخار آشنایی با او را داشتند، باقی خواهد ماند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.