غیبت باقری و 6 بازیکن در تمرین نخست پرسپولیس/ امیری میهمان سرخ ها

خبرگزاری تسنیم سه شنبه 19 خرداد 1405 - 07:32
نخستین جلسه تمرینی پرسپولیس امروز در زمین شماره 3 آزادی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، نخستین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس بعد از 7 هفته تعطیلی، برای حضور در تورنمنت سه جانبه اعلام شده از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال، عصر امروز از ساعت 18 در زمین شماره 3 ورزشگاه آزادی برگزار شد. 

در تمرین امروز، محمدحسین صادقی، محمد عمری، سروش رفیعی، بیفوما، باکیچ و دنیل گرا غایب بودند.

کریم باقری نیز در نخستین تمرین تیم حضور نداشت و از فردا قرار است تمرینات تیم را زیر نظر بگیرد.

وحید امیری بازیکن پیشین تیم هم به عنوان میهمان در تمرین حضور داشت تا روند درمان خود را با استفاده از امکانات تمرینی باشگاه پرسپولیس پیگیری کند.

امیری بعد از حضور در تمرین، دیداری با بازیکنان تیم داشت و سپس تمرینات اختصاصی خود را پیگیری کرد.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.