پزشکیان: همه ما مسئولیم

ایرنا سه شنبه 19 خرداد 1405 - 07:58
تهران- ایرنا- مسعود پزشکیان رئیس جمهور اسلامی ایران در پیامی با بیان اینکه حفاظت از محیط زیست بر عهده همگان در هر جایگاهی است، تاکید کرد: همه ما مسئولیم.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا، رئیس‌جمهور اسلامی ایران در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: روز و هفته جهانی محیط زیست، هشدار دربارهٔ حال و آیندهٔ زندگی روی کره زمین است.

پزشکیان افزود: تمام حکومت‌ها و جوامع در هر تصمیم و اقدامی باید پایداری زیرساخت‌های طبیعی را در اولویت قرار دهند.

رئیس‌جمهور اسلامی ایران با اشاره به اینکه اصل پنجاهم قانون اساسی حفاظت از محیط زیست را بر عهده همگان در هر جایگاهی گذاشته است، تاکید کرد: همه ما مسئولیم.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.