مساعدت وزارت کشور برای تخصیص ارز به خودروسازان استان کرمان، با هدف حفظ اشتغال

خبرگزاری ایسنا سه شنبه 19 خرداد 1405 - 08:31
استاندار کرمان از مساعدت معاون اقتصادی وزیر کشور برای تسهیل تخصیص ارز مورد نیاز شرکت‌های خودروسازی استان از محل منابع حاصل از صادرات و تهاتر صادراتی خبر داد و گفت: این اقدام در راستای جلوگیری از تعدیل نیرو و حفظ اشتغال در استان انجام می‌شود.

محمدعلی طالبی سه‌شنبه ۱۹ خرداد در تشریح جزئیات نشست مشترک خود با رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان و معاون اقتصادی وزیر کشور اظهار کرد: در این جلسه مسائل و مشکلات شرکت‌های خودروسازی استان مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این نشست تصمیماتی در زمینه تخصیص ارز مورد نیاز این شرکت‌ها اتخاذ شد تا بخشی از ارز از محل منابع حاصل از صادرات تأمین شود. همچنین موضوع امکان تأمین بخشی از نیاز ارزی این واحدها از طریق تهاتر صادراتی و فعالیت‌های صادراتی خود شرکت‌ها نیز بررسی شد.

استاندار کرمان با اشاره به اهمیت تداوم فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی استان گفت: امیدواریم با اجرای این تصمیمات از بروز تعدیل نیروی احتمالی در شرکت‌های خودروسازی جلوگیری و زمینه حفظ اشتغال موجود در استان را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: با وجود همه مشکلات ناشی از تبعات جنگ، تاکنون کنترل مناسبی در زمینه حفظ نیروهای شاغل در استان اعمال شده و امیدواریم با تداوم این حمایت‌ها بتوانیم در مسیر صیانت از اشتغال و تولید حرکت کنیم.

انتهای پیام 

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.