سقوط بالگرد نظامی آمریکا در نزدیکی هرمز

خبرآنلاین سه شنبه 19 خرداد 1405 - 08:33
طبق گزارش نیویورک تایمز، یک بالگرد آپاچی ارتش آمریکا در نزدیکی تنگه هرمز سقوط کرد اما هر دو خدمه آن به سلامت به محل امن منتقل شدند.

به گزارش خبرآنلاین، این رسانه آمریکایی بدون اشاره به علت سقوط بالگرد نظامی مدل ای‌اچ-۶۴ آپاچی خبر داد که تحقیقات در این باره در جریان است.

به روایت فارس؛ در حالی که اصرار واشنگتن به نقض آتش‌بس با ایران با انجام اقداماتی از قبیل محاصره دریایی ادامه دارد، رسانه آمریکایی از سقوط یک بالگرد ارتش این کشور در نزدیکی تنگه هرمز خبر داد.

به روایت نیویورک تایمز، یک بالگرد مدل ای‌اچ-۶۴ آپاچی ارتش آمریکا در نزدیکی تنگه هرمز سقوط کرد اما هر دو خدمه آن به سلامت به محل امن منتقل شدند.

315

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.