ادارات البرز از امروز با ۵۰ درصد ظرفیت فعالیت می‌کنند

فرارو سه شنبه 19 خرداد 1405 - 08:42
اولویت دورکاری با افراد دارای معلولیت، بانوان به‌ویژه بانوان باردار یا دارای فرزند معلول یا فرزند شش ساله و کمتر، کارکنان دارای بیماری‌های خاص است.

با اعلام استانداری البرز، فعالیت کلیۀ وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان البرز تا اطلاع ثانوی با حداقل ۵۰ درصد کارکنان و به‌صورت حضوری خواهد بود.

اولویت دورکاری با چه کسانی است؟

افراد دارای معلولیت
بانوان به‌ویژه بانوان باردار یا دارای فرزند معلول یا فرزند شش ساله و کمتر
کارکنان دارای بیماری‌های خاص

فعالیت‌ بانک‌ها چگونه است؟

تمامی شعب بانک‌ها فعال می‌باشد.
مدیران شعب می‌توانند با حداقل ۵۰ درصد نیروهای شاغل در شعب، روند خدمت‌رسانی را ادامه دهند.

چه کسانی از این بخشنامه مستثنی هستند؟

تمامی رده‌های مدیریتی استان
واحدهای عملیاتی دستگاه‌های خدمات‌رسان و شهرداری‌ها
مراکز درمانی، نهادهای نظامی، انتظامی و امنیتی

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.