ببینید| افزایش 60 درصدی حقوق حداقل بگیران

خبرگزاری تسنیم سه شنبه 19 خرداد 1405 - 08:49
سخنگوی دولت گفت: مستمری بگیران حداقلی امسال 60 درصد نسبت به سال گذشته افزایش خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت اظهار داشت:  مستمری بگیرانی که حقوق خود را به صورت حداقلی دریافت می‌کردند امسال 60 درصد نسبت به سال گذشته افزایش حقوق خواهند داشت و حداقل دریافتی توسط مستمری بگیران حداقلی 16 میلیون و 600 خواهد بود.

وی افزود: مستمری دریافتی سایر سطوح نسبت به سال قبل 45 درصد افزایش پیدا می کند.

مهاجرانی خاطرنشان کرد: مطابق برنامه هفتم،  سازمان تامین اجتماعی می‌بایست متناسب سازی حقوق مستمری بگیران تحت پوشش خود را با روش مشخص ظرف مدت 3 سال اجرایی کند که مرحله اول آن در سال 1403 به مبلغ 40 درصد، در سال 1404 به مبلغ 30 درصد و در سال 1405 که آخرین گام بوده و 20 درصد باقی مانده بوده را به صورت کاملاً پلکانی اجرا می کند.

فیلم توضیحات سخنگوی دولت در ادامه می اید:

 

.

انتهای پیام/

 

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.