افزایش ظرفیت ذخیره آب در بوشهر با احداث ۹ مخزن جدید

ایرنا سه شنبه 19 خرداد 1405 - 08:57
بوشهر- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: با اجرای عملیات احداث ۹ مخزن ذخیره آب در نقاط مختلف این استان، ظرفیت ذخیره‌سازی آب شرب بوشهر ۳۰ هزار مترمکعب افزایش می‌یابد که نقشی مهم در تقویت زیرساخت‌های آبرسانی و پایداری شبکه توزیع خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی بردستانی دوشنبه‌شب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این طرح‌ها با هدف تقویت زیرساخت‌های آبرسانی، افزایش حجم ذخیره آب و ارتقای پایداری شبکه توزیع در نقاط مختلف استان بوشهر اجرا می‌شود.

وی افزود: مخازن در دست احداث شهرستان‌های دیلم، دشتی و دشتستان پس از بهره‌برداری نقش مؤثری در بهبود تأمین آب شرب، مدیریت بهینه منابع آبی و افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به مشترکان خواهند داشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر بیان کرد: همزمان با اجرای این پروژه‌ها، طرح‌های توسعه و بهسازی خطوط آبرسانی نیز در برخی مناطق این استان در دست اجراست.

بردستانی ادامه داد: افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی آب و تقویت شبکه توزیع، زمینه کاهش افت فشار، بهبود شاخص‌های تأمین آب و ارتقای پایداری خدمات آبرسانی در شهرها و روستاهای هدف را فراهم می‌کند.

وی تأکید کرد: اجرای این طرح‌ها در راستای توسعه زیرساخت‌های آبرسانی استان و پاسخگویی به نیاز روزافزون مشترکان برای دسترسی پایدار به آب شرب انجام می‌شود.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.