تسریع در اصلاح شبکه آب برای رفع تنش های آبی جلوگیری از هدر رفت آب

خبرگزاری ایسنا سه شنبه 19 خرداد 1405 - 09:03
فرماندار زهک در بازدید مشترک همراه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان از ایستگاه تصفیه خانه چاه نیمه ۳، گفت: تسریع در اصلاح شبکه آب شهری و روستایی شهرستان یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید در دستور کار قرار گیرد تا علاوه بر رفع تنش های آبی از هدر رفت آب هم جلوگیری کرد.

روح الله جهانتیغ ۱۹ خرداد در این بازدید هم ضمن تشکر از اقدامات مجموعه آبفا افزود: در چند روز گذشته اقدامات موثری برای رفع افت فشار آب در چندین روستا که مطالبه چند ساله مردم بود انجام شد و اینگونه اقدامات جهادی باید ادامه داشته باشد.

جهانتیغ با تاکید بر لزوم اختصاص ماشین آلات مناسب به مجموعه آبفای شهرستان اظهار کرد: رفع خرابی ها و شکستگی های شبکه باید بصورت مستمر انجام گیرد.

فرماندار شهرستان زهک در ادامه به تکریم ارباب روجوع نیز اشاره کرد و گفت: تکریم ارباب رجوع بسیار حائز اهمیت بود و یکی از اولویت‌های اصلی نظام اداری بشمار می رود لذا باید به فرهنگ غالب در ادارات تبدیل شود.

جهانتیغ بیان کرد: مردم ولی‌نعمتان نظام هستند و تمامی مسئولان موظف‌اند با سعه‌صدر، احترام، پاسخگویی مناسب و پیگیری مستمر مطالبات شهروندان، زمینه جلب رضایت عمومی را فراهم کنند.

وی با اشاره به نقش مهم مدیران در ارتقای اعتماد عمومی خاطرنشان کرد: نحوه برخورد با مراجعان و کیفیت ارائه خدمات از مهم‌ترین شاخص‌های ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی است و باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

فرماندار زهک افزود: مدیران و کارکنان ادارات باید با رویکردی مردم‌مدار، ضمن تسهیل امور مراجعان، در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به رسیدگی و پاسخگویی به درخواست‌های آنان اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.