ادارات البرز از امروز سه شنبه با ۵۰ درصد ظرفیت فعالیت می‌کنند

عصر ایران سه شنبه 19 خرداد 1405 - 09:06
اولویت دورکاری با افراد دارای معلولیت، بانوان به‌ویژه بانوان باردار یا دارای فرزند معلول یا فرزند شش ساله و کمتر، کارکنان دارای بیماری‌های خاص است.

با اعلام استانداری البرز، فعالیت کلیۀ وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان البرز تا اطلاع ثانوی با حداقل ۵۰ درصد کارکنان و به‌صورت حضوری خواهد بود.

*اولویت دورکاری با چه کسانی است؟

افراد دارای معلولیت

بانوان به‌ویژه بانوان باردار یا دارای فرزند معلول یا فرزند شش ساله و کمتر

کارکنان دارای بیماری‌های خاص

*فعالیت‌ بانک‌ها چگونه است؟

تمامی شعب بانک‌ها فعال می‌باشد.

مدیران شعب می‌توانند با حداقل ۵۰ درصد نیروهای شاغل در شعب، روند خدمت‌رسانی را ادامه دهند.

*چه کسانی از این بخشنامه مستثنی هستند؟

تمامی رده‌های مدیریتی استان

واحدهای عملیاتی دستگاه‌های خدمات‌رسان و شهرداری‌ها

مراکز درمانی، نهادهای نظامی، انتظامی و امنیتی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.