طلسم والیبال ایران در آسیا شکست

ورزش سه سه شنبه 19 خرداد 1405 - 09:16
تیم ملی والیبال زنان ایران در سومین مسابقه خود در جام والیبال زنان آسیا موفق به شکست لبنان شد تا نخستین پیروزی خود را در این رقابت‌ها جشن بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، جام والیبال زنان آسیا که از روز شنبه ۱۶ خرداد در شهر کاندون فیلیپین آغاز شده است، امروز (سه‌شنبه ۱۹ خرداد) با برگزاری پنج دیدار دیگر پیگیری می‌شود.

تیم ملی والیبال زنان ایران در چارچوب مسابقات چهارمین روز مرحله مقدماتی از ساعت ۴:۳۰ دقیقه بامداد به مصاف لبنان رفت و سه بر صفر این تیم را شکست داد تا به نخستین برد خود در این رقابت‌ها دست یابد.

شاگردان لی دو هی در سه ست متوالی این دیدار با امتیازهای ۲۵ بر ۹، ۲۵ بر ۸ و ۲۵ بر ۱۵ به پیروزی رسیدند تا سه امتیاز کامل این دیدار را به دست آورند.

فاطمه خلیلی با کسب 10 پوئن، امتیازآورترین بازیکن این دیدار بود و الهه پورصالح نیز با کسب 9 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت.

شبنم علیخانی، معصومه قدمی، ریحانه کریمی، الهه پور صالح، فاطمه خلیلی، زهرا صالحی، سیده نگار هاشمی، زهرا کریمی، سپینود دست برجن، هستی واحدی، نگار عباسی، آیدا ولی‌نژاد، یسنا آهنکوب و شقایق حسن خانی بازیکنان تیم ملی زنان در این مسابقات هستند.

تیم‌های شرکت کننده در جام والیبال زنان آسیا ۲۰۲۶ روز چهارشنبه استراحت دارند و تیم ملی والیبال زنان ایران از ساعت ۴:۳۰ دقیقه بامداد پنج‌شنبه در چهارمین بازی خود در مرحله مقدماتی به مصاف ویتنام می‌رود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.