نیروگاه خورشیدی انبار نفت قم افتتاح شد

خبرگزاری ایسنا سه شنبه 19 خرداد 1405 - 09:19
همزمان با هفته‌ محیط زیست، نیروگاه برق خورشیدی به ظرفیت ۷۵ کیلوات در انبار نفت شهید زین‌الدین قم با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیرکل حفاظت محیط زیست و مدیر پدافند غیرعامل استان به بهره‌برداری رسید.

خسرو سامری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم در این مراسم با بیان اینکه از توسعه نیروگاه‌های خورشیدی کوچک و بزرگ مقیاس کاملا حمایت می‌کنیم، گفت: توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر در بخش دولتی، علاوه بر کاهش فشار بر شبکه برق، گامی مؤثر در مسیر پایداری انرژی و ارتقای تاب‌آوری خدمات عمومی در استان قم به شمار می‌رود.

همچنین، سیده مریم محمدی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم نیز در حاشیه این مراسم در سخنانی اظهار کرد: توسعه نیروگاه‌های برق تجدیدپذیر با توجه به عدم آلایندگی زیست محیطی و عدم استفاده از منابع پرارزش نفت و گاز و همچنین تأمین امنیت انرژی در کشورمان، یکی از اولویت‌های جدی سازمان محیط زیست بوده که به‌حمدالله تاکنون توسعه نسبتا خوبی در سراسر کشور و استان قم داشته است.

به گزارش ایسنا و به نقل از شرکت فرآورده‌های نفتی منطقه قم در روز سه‌شنبه ۱۹ خرداد، در ادامه، محمدرضا محمدیان، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم، با اشاره به سابقه‌ توسعه‌ انرژی‌های پاک در این منطقه اظهار کرد: پس از افتتاح موفق نیروگاه ۲۵ کیلوواتی در ساختمان ستاد منطقه قم در سال ۱۴۰۲، امروز شاهد بهره‌برداری از دومین نیروگاه خورشیدی با ظرفیت ۷۵ کیلوات در انبار نفت شهید زین‌الدین هستیم.

نیروگاه خورشیدی انبار نفت قم افتتاح شد

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.