خسرو سامری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم در این مراسم با بیان اینکه از توسعه نیروگاههای خورشیدی کوچک و بزرگ مقیاس کاملا حمایت میکنیم، گفت: توسعه انرژیهای تجدیدپذیر در بخش دولتی، علاوه بر کاهش فشار بر شبکه برق، گامی مؤثر در مسیر پایداری انرژی و ارتقای تابآوری خدمات عمومی در استان قم به شمار میرود.
همچنین، سیده مریم محمدی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم نیز در حاشیه این مراسم در سخنانی اظهار کرد: توسعه نیروگاههای برق تجدیدپذیر با توجه به عدم آلایندگی زیست محیطی و عدم استفاده از منابع پرارزش نفت و گاز و همچنین تأمین امنیت انرژی در کشورمان، یکی از اولویتهای جدی سازمان محیط زیست بوده که بهحمدالله تاکنون توسعه نسبتا خوبی در سراسر کشور و استان قم داشته است.
به گزارش ایسنا و به نقل از شرکت فرآوردههای نفتی منطقه قم در روز سهشنبه ۱۹ خرداد، در ادامه، محمدرضا محمدیان، مدیر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه قم، با اشاره به سابقه توسعه انرژیهای پاک در این منطقه اظهار کرد: پس از افتتاح موفق نیروگاه ۲۵ کیلوواتی در ساختمان ستاد منطقه قم در سال ۱۴۰۲، امروز شاهد بهرهبرداری از دومین نیروگاه خورشیدی با ظرفیت ۷۵ کیلوات در انبار نفت شهید زینالدین هستیم.

انتهای پیام













