حضور پررنگ خوزستانی‌ها در اردوی انتخابی تیم ملی پارادو و میدانی

خبرگزاری ایسنا سه شنبه 19 خرداد 1405 - 09:20
9 خوزستانی در اولین اردوی انتخابی تیم ملی پارا دو و میدانی حضور دارند.

اردوی انتخابی تیم ملی پارادوومیدانی با هدف آمادگی برای حضور در مسابقات بین‌المللی «ناگویا ژاپن»، از روز گذشته (18 خرداد) آغاز شده و تا ۲۸ خردادماه به میزبانی شهرهای تهران و خرم‌آباد ادامه خواهد داشت. در این مرحله ۶ ورزشکار و ۳ مربی از خوزستان حضور دارند.

به گزارش ایسنا، امان الله پاپی، صادق بیت‌سیاح، عرفان بندری، الهام صالحی، حنان کعب‌عمیر و هاشمیه متقیان به عنوان ورزشکار و زهرا کرم‌زاده، زینب کعب‌عمیر و سید علی موسوی به عنوان مربی از استان خوزستان در این اردو حضور دارند.

همچنین، «ماشاالله طاهری» از سوی فدراسیون به‌عنوان ناظر فنی و نماینده ارشد در این اردو منصوب شده است تا بر فرآیند آماده‌سازی ملی‌پوشان نظارت مستقیم داشته باشد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.