شهردار ساوه: نتیجه تعامل مدیریت شهری با رسانه‌ها خدمت بهتر به مردم است

ایرنا سه شنبه 19 خرداد 1405 - 09:46
ساوه - ایرنا - شهردار ساوه با قدردانی از توجه ویژه ایرنا در پوشش رخدادهای خبری در این شهرستان گفت: نتیجه تعامل مدیریت شهری با رسانه‌ها خدمت بهتر به مردم است.

به گزارش ایرنا، رضا مصباحی روز سه‌شنبه در دیدار با میثم ناصرنژاد سرپرست خبرگزاری ایرنا دفتر ساوه اظهار کرد: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) با دقت، صحت و همراهی مؤثر خود در انتشار اخبار و گزارش‌های حوزه مدیریت شهری، جایگاهی ویژه در پیشبرد اهداف توسعه‌ای ساوه دارد.

وی با بیان اینکه همه روزه با تلاش و پشتکار مدیریت، معاونان و پرسنل بخش های مختلف شهرداری ساوه خدمات گسترده به شهروندان ارایه می شود، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با بهره مندی از ظرفیت رسانه های توانمند این شهرستان، ارتباط دوسویه با مردم برقرار است و مشکلات و دغدغه های آنان در کوتاه ترین زمان ممکن پیگیری و رفع می شود.

مصباحی با اشاره به جایگاه مهم رسانه ها در پیشبرد اهداف مدیریت شهری گفت: جامعه خبری شهرستان ساوه بسیار توانمند است و در این میان، خبرگزاری ایرنا با پوشش مطلوب رویدادهای مدیریت شهری، خدمات و ظرفیت های ایجاد شده را به خوبی منعکس می کند.

وی با تاکید بر اینکه استفاده درست از ظرفیت رسانه‌ای می‌تواند مسیر پیشرفت شهر ساوه در عرصه‌های مختلف را هموار کند، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون شهر ساوه همچون کارگاه عمرانی، با اجرای پروژه‌های مختلف شهری در مسیر ارتقای خدمات دهی مناسب برای شهروندان گام برمی‌دارد و در این هدف بزرگ، عدالت در توزیع خدمات به ویژه در مناطق کم‌برخوردار مورد توجه جدی قرار دارد.

شهردار ساوه یادآور شد: یکی از مهمترین پروژه‌های در دست اقدام، تبدیل ساوه به نهضت شهر سبز است و طی ۲ سال گذشته، ۱۷ پارک کوچک و بزرگ در نقاط مختلف شهر احداث شده و در مجموع این شهر دارای ۵۰ پارک است.

وی اضافه کرد: این اقدامات بخشی از برنامه کلان مدیریت شهری برای تحقق نهضت شهر سبز و ارتقای کیفیت زیست شهری در ساوه به شمار می‌رود و با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، در سطح گسترده ادامه خواهد داشت.

مصباحی توسعه فضاهای ورزشی را از دیگر اقدامات در حال انجام در این شهر عنوان کرد و افزود: عملیات ساخت زمین‌ چمن شاهین و امام خمینی (ره)، پیست سلامت، نصب ست‌های ورزشی در پارک‌ها، فضای اسکیت و دوچرخه در حال انجام است.

وی با تاکید بر توجه به فعالیت ورزشی بانوان ساوجی نیز گفت: روند زیرسازی و آماده‌سازی زمین‌های ورزشی مجموعه پردیس ویژه بانوان در رشته‌های تنیس خاکی، والیبال و فوتبال ساحلی با هدف برخورداری این قشر از امکانات ورزشی و ارتقای سطح سلامت و تندرستی آنان در حال انجام است.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.