برقراری مجدد سرویس‌دهی قطارشهری مشهد به فرودگاه

خبرگزاری ایسنا سه شنبه 19 خرداد 1405 - 10:09
روابط‌عمومی شرکت بهره برداری قطارشهری مشهد از برقراری مجدد سرویس‌دهی قطارشهری مشهد به ایستگاه فرودگاه خبر داد.

مجتبی میرنجاتی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در پی هماهنگی‌های انجام‌شده با روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد و برقراری امنیت لازم، محدودیت‌های تردد در مسیر قطار شهری مشهد مرتفع شد و در حال حاضر فعالیت این خط به حالت عادی بازگشته و مسافران می‌توانند طبق روال پیشین از این خدمت بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: خدمات‌رسانی در مسیر ایستگاه ریحانه و ایستگاه فرودگاه خط یک قطارشهری از سر گرفته شده است.

روز گذشته ۱۸ خرداد ماه در پی حمله ایران به اسرائیل، با توجه به محدود شدن پروازهای فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد و تعطیلی پروازهای غرب کشور به دلیل شرایط حال حاضر کشور، عملا پروازهای ورودی و خروچی به مدت یک روز محدود شد و امروز سه‌شنبه ۱۹ خرداد مجدد سرویس‌دهی از سر گرفته شد. 

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.