تاج زمینی راهی مکزیک شد

ورزش سه سه شنبه 19 خرداد 1405 - 10:15
مهدی تاج روز گذشته به صورت زمینی ایران را ترک کرد.

به گزارش ورزش سه، مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال ایران پس از بسته شدن حریم هوایی کشور و توقف پروازها، روز گذشته به صورت زمینی از مسیر تبریز و خوی راهی مرز رازی شد تا کشور را ترک کند.

به این ترتیب او ایران را به صورت زمینی به مقصد ترکیه ترک کرد تا سپس از آنجا با هواپیما در دو مسیر راهی مکزیک شود و به کمپ تیم ملی ایران بپیوندد.

جالب اینکه تیم ملی ایران هم در اردوی فروردین به صورت زمینی و از همین مسیر راهی اردوی خود شده بود.

مهدی تاج البته ویزای کشور امریکا را ندارد و هنوز مشخص نیست که امکان حضور در بازیهای ایران را خواهد داشت یا خیر اما به هر شکل هر طور که می‌شد خود را به اردو می‌رساند.

تاج قرار است سومین تمرین تیم ملی را از نزدیک تماشا کند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.