مهدی تاج هم راهی مکزیک شد

خبرورزشی سه شنبه 19 خرداد 1405 - 10:42
رئیس فدراسیون فوتبال ایران در سفری کاری عازم مکزیک شد تا برنامه‌ریزی‌های مربوط به حضور تیم ملی در جام جهانی را نهایی کند.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، در آستانه برگزاری جام جهانی ۲۰۲۶، با سفری زمینی به کمپ تیم ملی در کشور مکزیک رفت.

تاج پس از یک توقف کوتاه در ترکیه، مستقیماً عازم مکزیک شد تا از نزدیک بر روند آماده‌سازی، برنامه‌ریزی‌ها و زیرساخت‌های محل استقرار و تمرینات تیم ملی نظارت کند و آخرین هماهنگی‌های لازم را برای حضور در این مسابقات انجام دهد.

بیشتر بخوانید: فیفا علیه فدراسیون فوتبال ایران؛ سهمیه بلیت‌های لس‌آنجلس و سیاتل لغو شد!

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.