فاز سوم کنارگذر شمالی کرج به زودی افتتاح می‌شود

خبرگزاری ایسنا سه شنبه 19 خرداد 1405 - 10:41
رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر کرج از بررسی روند بازسازی پل شهید آیت‌الله رئیسی و تکمیل کنارگذر شمالی خبر داد و گفت: فاز سوم این پروژه تا پایان تابستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش ایسنا، علیرضا رحیمی محمودآبادی روز سه‌شنبه ۱۹ خرداد در جلسه کارگروه نظارت و مدیریت پروژه کنارگذر شمالی (شهید سلیمانی) با حضور تعدادی از اعضای این کمیسیون، بر ضرورت بازنگری در روند اجرای پروژه تأکید و اظهار کرد: در این نشست مسائل فنی، نحوه تخریب و بهسازی و بازسازی پل شهید آیت‌الله رئیسی(B۱) که مورد تهاجم دشمن صورت گرفت مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر با اشاره به اهمیت مدیریت زمان در اجرای این پروژه عمرانی افزود: با توجه به زمان‌بر بودن بهسازی و تکمیل پل B۱، بهره‌برداری از فاز سوم پروژه کنارگذر شمالی، از تقاطع اتوبان کرج-قزوین در محدوده بهشت سکینه(س) و کنارگذر شهید سلیمانی تا پل تقاطع شهید آیت‌الله طالقانی، به زودی انجام خواهد شد.

رحیمی در پایان با اشاره به تعهد مسئولان در پیشبرد پروژه‌ها تصریح و بیان کرد: تکمیل این کارها وظیفه‌ای است که با نگاه ایمانی به عنوان خدمت به مردم و عین عبادت انجام می‌شود و در شرایط جنگ و پساجنگ از پیگیری و تکمیل پروژه‌ها عقب‌نشینی و رها نخواهیم کرد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.