توافق استانداری کرمان و وزارت کشور برای رفع موانع ارزی خودروسازان

خبرآنلاین سه شنبه 19 خرداد 1405 - 10:51
استاندار کرمان گفت: جهت تقویت توان عملیاتی شرکت‌های خودروسازی و پیشگیری از بحران‌های کارگری ناشی از محدودیت‌های مالی، نشستی با معاون اقتصادی وزیر کشور و رئیس مجمع نمایندگان استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمدعلی طالبی استاندار کرمان، امروز جزئیات نشست خود با معاون اقتصادی وزیر کشور و رئیس مجمع نمایندگان استان را تشریح کرد.

وی گفت: محور اصلی این گفتگو، حل مشکلات ارزی خودروسازان استان کرمان بود و طبق تصمیمات اتخاذ شده، مقرر شد بخشی از ارز مورد نیاز این شرکت‌ها از منابع حاصل از صادرات تأمین شود.

استاندار کرمان بیان کرد: همچنین راهکارهایی برای تهاتر صادراتی توسط خودِ واحدهای تولیدی بررسی شد. 

طالبی افزود: هدف از این اقدامات تقویت توان عملیاتی شرکت‌های خودروسازی و پیشگیری از بحران‌های کارگری ناشی از محدودیت‌های مالی است.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.