کمبود راننده زن یکی از چالش‌های جدی در آژانس‌های بجنورد

خبرگزاری ایسنا سه شنبه 19 خرداد 1405 - 10:53
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بجنورد گفت: کمبود راننده زن، یکی از چالش‌های جدی در آژانس‌های این شهر است.

شافعی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه در حال حاضر دو آژانس مخصوص زنان در بجنورد فعالند، اظهار کرد: این دو آژانس نتوانسته اند رانندگان خود را به طور کامل جذب کنند و از ۳۵۰ راننده زنی که باید در این آژانس‌ها جذب می‌شدند تاکنون ۱۱۰ راننده جذب شده است.

وی گفت: استقبال زنان برای فعالیت در آژانس مختص زنان در بجنورد کم است و به همین علت نتوانسته ایم نیاز زنان این شهر را جبران کنیم.

شافعی افزود: در حال حاضر یکی از مهمترین مشکلات آژانس‌های این شهر و تاکسی‌های زرد، فعالیت مسافربرهای شخصی است. تعداد این خودروها زیاد است و بیشتر فعالیت آن‌ها در مسیرهایی است که مسافر زیادتری دارند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.