۷۷ زندانی خراسان جنوبی به مناسبت عید غدیر آزاد شدند

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 خرداد 1405 - 11:35
بیرجند- معاون قضایی زندان‌های خراسان جنوبی گفت: آزادی ۷۷ نفر از زندانیان استان در پی نخستین عفو ابلاغی به مناسبت عید سعید غدیر خم صورت گرفت.  

به گزارش خبرنگار مهر، علی نقیبی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با موافقت مقام معظم رهبری در اعطای عفو، تخفیف و تبدیل مجازات جمعی از محکومان محاکم کشور، ۷۷ نفر از زندانیان استان خراسان جنوبی مشمول این رأفت اسلامی شدند.

معاون قضایی زندان‌های خراسان جنوبی، افزود: این زندانیان پس از بهره‌مندی از امتیازات قانونی و طی مراحل لازم، از زندان آزاد شده و در کنار خانواده‌های خود قرار گرفتند.

وی این اقدام را جلوه‌ای از رأفت اسلامی و تجلی سیره علوی در نظام عدالت جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: عفو و بخشایش محکومان واجد شرایط، علاوه بر ایجاد امید و انگیزه برای بازگشت به زندگی سالم اجتماعی، نقش مهمی در تحکیم بنیان خانواده‌ها و کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد.

نقیبی بیان کرد: امید است که این فرصت ارزشمند، سرآغاز فصل تازه‌ای در زندگی آزادشدگان باشد و آنان با بهره‌گیری از این فرصت، مسیر موفقیت و بازگشت مؤثر به جامعه را دنبال کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.