رئیس جدید هیئت بیماران خاص و پیوند اعضای خراسان جنوبی انتخاب شد

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 خرداد 1405 - 11:38
بیرجند- "وحید رضا گازرانی" برای چهار سال به عنوان سکاندار دار هیئت بیماران خاص و پیوند اعضای خراسان جنوبی انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در مجمع انتخاب رئیس هیئت بیماران خاص و پیوند اعضای خراسان جنوبی طی صبح سه‌شنبه، حمید رضا گازرانی تنها کاندیدای ریاست این هیئت که در گذشته سرپرستی این هیئت را برعهده داشت، با ۱۲ رای از ۱۲ عضو حاضر در مجمع برای چهار سال به عنوان سکاندار این هیئت انتخاب شد.

گازرانی در این جلسه بیان کرد: ورزش بیماران خاص نیاز به توجه خاص به ورزشکاران بیمار این هیئت مانند بیماران دیالیزی و دیابتی را دارد.

وی با اشاره به لزوم هم افزایی در استان، تصریح کرد: ورزش بیماران خاص در حال حاضر به شکل خاص در مرکز استان فعال بوده و تلاش ما بر این است که با استغدادیابی، در دیگر شهرستان های استان هم ورزش بیماران خاص فعال شود که لازمه آن حمایت اداره کل ورزش و جوانان است.

گازرانی بیان کرد: در صورت اعتماد اعضای این مجمع، توسعه رشته های ورزشی در این هیئت را هم مد نظر قرار خواهیم داد و از همه ظرفیت های موجود در این زمینه استفاده خواهیم کرد.

همچنین در ادامه این جلسه رضا حسینی مقدم هم با ۱۱ رای اعضای این مجمع به عنوان بازرس این هیئت انتخاب شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.