توقف فعالیت یک کارخانه تولید رب گوجه‌فرنگی در کهنوج به‌دلیل مسائل بهداشتی

خبرگزاری ایسنا سه شنبه 19 خرداد 1405 - 11:39
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج از توقف فعالیت خط تولید یک کارخانه رب گوجه‌فرنگی در این شهرستان به‌دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی خبر داد.

محسن دهقان ۱۹ خرداد در این رابطه با اشاره به انجام بازرسی‌های نظارتی در راستای حفظ حقوق عامه گفت: در جریان بازدید از این واحد تولیدی، مواردی از تولید غیربهداشتی و غیرمجاز رب گوجه‌فرنگی مشاهده شد که بر همین اساس دستور توقف فعالیت خط تولید این کارخانه صادر شد.

وی افزود: در این بازرسی بیش از دو تن رب گوجه‌فرنگی تولیدی که به‌صورت فله در بشکه‌های ۲۰۰ لیتری نگهداری شده بود، به‌دلیل غیرقابل مصرف بودن از نظر بهداشتی توقیف شد.

دادستان کهنوج با تأکید بر اینکه سیاست دستگاه قضایی حمایت از تولید و جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی است، اظهار کرد: مقرر شد مسئولان این کارخانه در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به رفع نواقص بهداشتی اقدام کنند تا پس از تأیید اداره بهداشت، فعالیت آن از سر گرفته شود.

دهقان با تأکید بر لزوم حفظ سلامت جامعه هشدار داد: در صورتی که واحدهای تولیدی به‌ویژه تولیدکنندگان مواد خوراکی دستورالعمل‌های بهداشتی را نقض کرده و سلامت مردم را به خطر بیندازند، دستگاه قضایی بدون اغماض با متخلفان برخورد قانونی خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.