حمل و نقل عمومی رایگان تهران تا پایان دهه اول محرم تمدید شد

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 خرداد 1405 - 11:52
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از تصویب دو فوریت لایحه شهردار تهران مبنی بر تمدید مجوز رایگان بودن حمل و نقل عمومی در پایتخت با حداکثر آراء موافق در چهارصد و چهاردهمین جلسه شورا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا نادعلی با پرداختن به موضوع تمدید رایگان بودن استفاده از مترو و اتوبوس‌های بی‌.آر.تی، اظهار کرد: امروز -سه شنبه ۱۹ خردادماه ۱۴۰۵- همزمان با چهارصد و چهاردهمین جلسه شورا، دو فوریت لایحه شهردار تهران مبنی بر تمدید مجوز قانونی شورا برای استفاده رایگان از حمل و نقل عمومی در پایتخت توسط معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری به شورا ارائه شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران همچنین تصریح کرد: هم دو فوریت و هم اصل لایحه با حمایت رئیس شورا و موافقیت اکثریت اعضا به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه مجوز قانونی شورا برای رایگان بودن حمل و نقل عمومی تا پایان دهه اول محرم تمدید شد، خاطرنشان کرد: دلیل اصلی این موضوع همزمانی با تشییع رهبر شهید انقلاب است.

گفتنی است، بر اساس تمهیدات شورای اسلامی شهر و شهرداری تهران، از نهم اسفندماه سال ۱۴۰۴ همزمان با آغاز جنگ رمضان تا کنون، استفاده از حمل و نقل عمومی از جمله مترو و اتوبوس‌های بی‌.آر.تی رایگان است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.