ببینید | رامپ به ترسش از بسته ماندن تنگه هرمز اذعان کرد

خبرآنلاین سه شنبه 19 خرداد 1405 - 12:16
رئیس‌جمهور آمریکا دونالد ترامپ پس از چندین ماه بسته ماندن تنگه هرمز، اذعان کرد که تمایلی به ازسرگیری حملات علیه ایران ندارد؛ زیرا در این صورت، «تنگه هرمز برای ماه‌ها بسته خواهد بود.» ترامپ که اکنون دیگر به گفتن حرف‌های تکراری معروف شده، در جدیدترین مصاحبه خود، برای چندمین بار، محاصره و فشار اقتصادی بر ایران را مؤثرتر و «قدرتمندتر» از جنگ و بمباران توصیف کرد. وی گفت: «تحریم ثابت کرده است که ابزاری بسیار مؤثر است. ثابت کرده است که بسیار قدرتمندتر از بمباران است. در واقع، ترکیبی از فشار اولیه‌ای بود که ما (با جنگ) اعمال کردیم و سپس تحریم و محاصره.» منبع: فارس

265 33

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.