تلخ‌ترین سوال‌ از نظر وزیر ارتباطات + ویدئو | اینترنت تا کی وصل خواهد ماند؟

همشهری آنلاین سه شنبه 19 خرداد 1405 - 12:19
سید ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشست خبری درباره اینترنت صحبت کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، وی بیان کرد: یکی از تلخ‌ترین سوال‌هایی که با آن مواجهیم این است که اینترنت تا کی وصل خواهد ماند. خیلی سوال عجیبی است و خیلی موضوع بسیار دردناکی است. اگر درباره اقتصاد دیجیتال و تکالیف قانونی برنامه هفتم صحبت می‌کنیم، این موضوع نیاز به پایداری ارتباطات دارد. این موارد محقق نمی‌شود مگر اینکه یک تصمیم راهبردی و واحد گرفته شود.

اگر اینترنت قطع است اسنپ و دیجی‌کالا چطور کار می‌کنند؟ | ویدئو

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.