کلنگ‌زنی پایگاه اورژانس حبیب‌آباد با اعتبار ۵ میلیارد تومانی

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 خرداد 1405 - 12:37
پیشوا- فرماندار پیشوا از کلنگ‌زنی پایگاه اورژانس حبیب آباد با اعتبار ۵ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید دانش‌آموز، در مراسم کلنگ‌زنی پایگاه اورژانس حبیب‌آباد، با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت‌های امدادی در روستاها اظهار داشت: زمین این پایگاه به مساحت ۴۹۰ مترمربع از سوی دهیاری حبیب‌آباد تأمین و اهدا شده است.

وی افزود: اعتبار پنج میلیارد تومانی برای احداث این پایگاه از محل اعتبارات سازمان اورژانس کشور پیش‌بینی شده و به محض تأمین، عملیات اجرایی آغاز خواهد شد.

فرماندار پیشوا با تأکید بر نقش این پروژه در ارتقای شاخص‌های سلامت منطقه خاطرنشان کرد: راه‌اندازی پایگاه اورژانس حبیب‌آباد، سرعت ارائه خدمات امدادی را افزایش داده و زمان رسیدن بر بالین بیماران را به طور چشمگیری کاهش می‌دهد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.