خرید تضمینی گندم در مازندران از ۱۳ هزار تن گذشت

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 خرداد 1405 - 12:51
ساری- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران از خرید بیش از ۱۳ هزار و ۵۰۰ تن گندم از کشاورزان استان خبر داد و گفت پیش بینی می شود مجموع برداشت امسال به ۱۵۰ هزار تن برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد جعفری پیش از ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید استاندار از روند خرید تضمینی گندم اعلام کرد: تاکنون بیش از ۱۳ هزار و ۵۰۰ تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده است.

جعفری افزود: بر اساس پیش بینی های انجام شده، حدود ۱۵۰ هزار تن گندم در مازندران برداشت خواهد شد.

وی با اشاره به آمادگی ۳۴ مرکز خرید تضمینی گندم در سراسر استان گفت: تسریع در پرداخت بهای خرید تضمینی گندم، ضمن جلوگیری از ورود واسطه ها و دلالان، موجب تقویت انگیزه تولید و توسعه کشت این محصول راهبردی می شود.

مدیرکل غله مازندران بر ضرورت توسعه زیرساخت های ذخیره سازی در استان تأکید کرد و احداث سیلوی گندم در غرب مازندران و ایجاد مخازن ذخیره سازی روغن دولتی را از نیازهای مهم استان برشمرد.

همچنین مهدی یونسی استاندار مازندران از مرکز خرید تضمینی گندم شهرستان میاندرود بازدید کرد و بر تسریع در ارائه خدمات، تکریم کشاورزان و فراهم سازی شرایط مناسب برای تحویل محصول تأکید کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.