مجتمع انباری تعاون روستایی پلدختر مکانیزه شد

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 خرداد 1405 - 13:12
پلدختر - رئیس اداره تعاون روستای پلدختر از مکانیزه کردن مجتمع انباری تعاون روستایی این شهرستان خبر داد.

سید شجاع شاهرخی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: نخستین انبار مکانیزه از انبارهای تعاون روستایی در لرستان مجتمع انباری شهرستان پلدختر است که با پیگیری‌های نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار پلدختر و مدیرکل تعاون روستایی لرستان از محل تملک دارایی‌ها و همچنین با اعتباری حدود ۳۰ میلیارد ریال مکانیزه شد، این خود نقطه عطفی در شبکه گسترده تعاون روستایی در استان است.

وی تصریح کرد: باتوجه‌به اهمیت گندم و استراتژیک بودن این محصول یکی از انبارهای چندمنظوره این شبکه مکانیزه شد که می‌تواند حدود دو هزار و ۵۰۰ تا سه هزار تن گندم را در خود جای دهد.

رئیس اداره تعاون روستایی پل‌دختر، گفت: این امر در راستای تسهیل خدمات‌رسانی هرچه بهتر به کشاورزان عزیز در سطح منطقه صورت پذیرفت و در مواقع ضروری می‌توان چندین ماه گندم را در این سیلو به‌صورت افقی نگهداری کرد.

شاهرخی، افزود: این انبار به‌عنوان یک ظرفیت و پتانسیل و زیرساخت و حفظ و نگهداری گندم به ظرفیت‌های شهرستان پلدختر و استان لرستان اضافه کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.