نحوه فعالیت وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی در استان البرز

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 خرداد 1405 - 13:18
بر اساس اعلام معاونت توسعه استانداری البرز، دستگاه‌های اجرایی استان از ۱۹ خرداد با ۵۰ درصد نیروی حضوری فعالیت می‌کنند و اولویت دورکاری با بانوان باردار، معلولان و بیماران خاص است.

به گزارش خبرگزاری مهر، در اطلاعیه معاونت توسعه منابع و مدیریت استانداری البرز آمده است:

فعالیت کلیه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مستقر در استان البرز از روز سه‌شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۵ تا اطلاع ثانوی با حداقل ۵۰ درصد کارکنان به‌صورت حضوری خواهد بود.

در این ایام، اولویت برخورداری کارکنان از دورکاری به‌ترتیب برای افراد دارای معلولیت، بانوان به‌ویژه بانوان باردار یا دارای فرزند معلول یا فرزند شش ساله و کمتر و همچنین کارکنان دارای بیماری‌های خاص خواهد بود.

واحدهای پشتیبان ستادی و فنی بانک‌ها با حداقل ۵۰ درصد نیروها فعال خواهند بود و تمامی شعب بانک‌ها در استان البرز، همچنین شعب ارزی و شعب دارای صندوق امانات، فعال بوده و به مردم خدمات ارائه خواهند کرد. مدیران شعب نیز می‌توانند با برنامه‌ریزی دقیق، با حداقل ۵۰ درصد نیروهای شاغل در شعب، روند خدمت‌رسانی را ادامه دهند.

واحدهای عملیاتی دستگاه‌های خدمات‌رسان و شهرداری‌ها، مراکز درمانی، نهادهای نظامی، انتظامی و امنیتی و مدیران روابط عمومی ها از شمول این بخشنامه مستثنی هستند.

فعالیت آموزشی مدارس در استان البرز بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش برابر دستورالعمل های اعلامی اقدام می شود .

تمامی رده‌های مدیریتی استان البرز از شمول این بخشنامه مستثنی بوده و باید در محل کار حضور داشته باشند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.