موسوی: ۱۶۸ هزار نخ سیگار قاچاق در اندیمشک کشف شد

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 خرداد 1405 - 13:38
اندیمشک - فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک گفت: با هوشیاری مأموران پلیس، ۱۶۸ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش بیش از ۱۵ میلیارد ریال در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید شمس‌اله موسوی ظهر امروز سه‌شنبه در گفتگویی رسانه‌ای در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: مأموران فرماندهی بخش الوار گرمسیری در اجرای طرح برخورد با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه پژو پارس مشکوک شدند و پس از توقف خودرو، در بازرسی از آن ۱۶۸ هزار نخ سیگار خارجی فاقد مدارک قانونی کشف کردند.

وی افزود: ارزش این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان، ۱۵ میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال برآورد شده است و در این خصوص راننده خودرو دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک با دعوت از شهروندان برای همکاری با پلیس گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در زمینه قاچاق کالا و ارز و اخلال در نظام اقتصادی، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع دهند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.