در راستای تقویت ارتباط مستقیم میان مردم و مسئولان و ارتقای کیفیت خدماترسانی، میز ارتباطات مردمی دستگاههای اجرایی استان سمنان برگزار شد؛ برنامهای که با حضور استاندار و مدیران ارشد استانی، به بستری برای شنیدن بیواسطه مطالبات و دغدغههای شهروندان تبدیل شده است. در این میان، حضور فعال مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان و پاسخگویی چهرهبهچهره به مشترکان، جلوهای از رویکرد مردمی در مدیریت خدمات زیرساختی را به نمایش گذاشت.













