اسکواش‌باز استان مرکزی مسافر بازی‌های آسیایی ناگویا شد

ایرنا سه شنبه 19 خرداد 1405 - 13:39
اراک - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: اسکواش‌باز ارزنده این استان به عنوان تنها نماینده کشورمان در این رشته ورزشی عازم بازی‌های آسیایی ناگویا شد.

محمد مرادی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: سپهر اعتمادپور، قهرمان خوش‌تکنیک ورزش استان مرکزی با کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های انتخابی تیم ملی اسکواش، موفق شد تنها سهمیه حضور در بازی‌های آسیایی ناگویا را از آن خود کند.

وی اظهار کرد: اعتمادپور با تکیه بر توان فنی بالا، آمادگی جسمانی مطلوب و عملکردی مقتدرانه در این مسابقات و پیروزی در تمام بازی‌ها، به‌عنوان تنها نماینده اسکواش آقایان کشورمان در این رویداد مهم قاره‌ای انتخاب شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: او که پیش از این نیز با ثبت موفقیت‌های پی‌درپی در رقابت‌های داخلی و بین‌المللی نام خود را در میان برترین‌های اسکواش ایران مطرح کرده بود، اکنون با کسب این سهمیه ارزشمند، مسئولیت نمایندگی اسکواش آقایان ایران در بازی‌های آسیایی ناگویا را بر عهده خواهد داشت.

مرادی اظهار کرد: برای نخستین بار است که ورزش استان مرکزی در مسابقات اسکواش بازی‌های آسیایی دارای سهمیه می‌شود.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.