رایزنی فولاد با بازیکن آرژانتینی برای بازگشت به ایران

ورزش سه سه شنبه 19 خرداد 1405 - 13:43
مسئولان فولاد در حالی رایزنی با گوستاوو بلانکو هستند تا این مهاجم آرژانتینی به ایران برگردد.

به گزارش "ورزش سه"، فولادی‌ها بعد از توافق با حمید مطهری و ادامه همکاری با او به عنوان سرمربی فصل آینده حالا در نظر دارند تا تمرینات خود را از هفته آینده آغاز کنند و برای فصل جدید آماده شوند.

یکی از بازیکنانی که با فولاد برای فصل بعد هم قرارداد دارد و وضعیتش مشخص نیست، گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی است. بلانکو که سابقه حضور در استقلال را دارد، یک فصل دیگر از قراردادش با فولاد باقی مانده اما با توجه به پرداخت نشدن مطالباتش از سوی باشگاه طی ماه های گذشته برای بازگشت به ایران خواهان دریافت پول شده است.

مسئولان فولاد برای بازگرداندن بلانکو به ایران در حالی رایزنی هستند. مدیران باشگاه در صدد هستند تا مبلغی را تامین کرده و به حساب بلانکو واریز کنند تا بتوانند پیش از شروع تمرینات این مهاجم آرژانتینی را به ایران برگردانند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.