پرتوقع مثل خواهران منصوریان؛ یک بار هم در بانک شلوغ‌کاری کردند!

خبرآنلاین سه شنبه 19 خرداد 1405 - 13:45
کاربران خبرآنلاین واکنش‌های متفاوتی از خودشان نسبت به درگیری روز گذشته خواهران منصوریان از خودشان نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛پس از درگیری خواهران منصوریان در فدراسیون ووشو، واکنش ها به این اتفاق زیاد بوده است. کاربران خبرآنلاین در خبرهایی که برای این درگیری منتشر شده کامنت گذاشته اند و نظرات خودشان را در این مورد گفته اند.

کاربری بدون نام نوشته است: این خواهران کلا این شکلی هستند همین سهیلا منصوریان توقع داشت متصدی امور بانک براش دولا راست بشه وکارشو بی نوبت راه بندازه که با عدم توجه به درخواست ایشان همین کار رو تو بانک انجام داد

شکرالله هراتی هم نوشته: واقعا باعث تأسف است از خواهران منصوریان انتظار این رفتار را نداشتم باید برخورد متناسب شود تا غرور برایشان برنداره

کاربری به نام سید ابوالفضل موسوی هم نوشته: واقعا انسان از این رزمی‌کارها می‌ترسد. اصلا نباید با این‌ها وصلت کرد!

برای خواندن همه کامنت ها و گذاشتن پیام اینجا کلیک کنید.

251 251

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.