نخستین نماینده زن گلف ایران راهی ناگویا می‌شود

خبرگزاری میزان سه شنبه 19 خرداد 1405 - 13:46
نازنین شهرکی به عنوان نخستین بانوی گلفر تاریخ ایران در بازی‌های آسیایی معرفی شد تا نامش در تاریخ گلف کشور ماندگار شود.
خبرگزاری میزان -

گلف ایران در اتفاقی تاریخی درحالی برای نخستین بار بعد از ۱۰۰ سال فعالیت در ایران با ۲ نماینده (یک زن و یک مرد) راهی بیستمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۲۶ خواهد شد که نخستین زن تاریخ‌ساز ایران در این دوره از بازی‌ها معرفی شد. 

نازنین شهرکی گلفر جوان و آینده‌دار ایران که سال‌ها در سطح اول گلف کشور نتایج درخشانی کسب کرده و تجربه حضور در چندین مسابقه بین‌المللی را نیز در کارنامه دارد، درحالی به‌عنوان سدشکن دروازه‌های بازی‌های آسیایی معرفی شد که فرایند انتخاب نماینده اعزامی گلف زنان ایران به ناگویا با برگزاری نشست‌های تخصصی و بررسی عملکرد ملی‌پوشان انجام شد.

در این جلسات که با حضور حمید عزیزی رئیس و مهرداد جمشیدی دبیرکل فدراسیون و نیز با حضور حسن کریمیان سرمربی تیم‌های ملی گلف، نگار صیادی سرمربی تیم ملی زنان، ملیحه حقدار ساحلی کارشناس خبره زنان هیات رئیسه فدراسیون و بهمن حسین‌پور کارشناس خبره مردان هیات رئیسه فدراسیون برگزار شد، شاخص‌های فنی و عملکردی گلفر‌های زن مورد ارزیابی قرار گرفت و درنهایت این قرعه تاریخی به نام شهرکی رقم خورد.

عزیزی در توصیف علت انتخاب شهرکی گفت: شهرکی خانم گلف ایران است.

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.