هوای خوزستان همچنان بالا می‌رود

خبرگزاری ایسنا سه شنبه 19 خرداد 1405 - 14:09
مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی افزایش سه تا پنج درجه‌ای دما در استان خبر داد. 

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی همچنان استقرار جو پایداری را تا اوایل هفته آینده نشان می‌دهد. همچنین امروز و فردا در مناطق شمال شرقی و شرقی وزش باد به‌صورت متوسط همراه با تندبادهای لحظه‌ای خواهد بود.

وی افزود: از اواخر روز پنجشنبه تا اواخر شنبه در بیشتر مناطق استان به‌ویژه مناطق غربی، جنوبی و مرکزی وزش باد به‌صورت متوسط تا نسبتا شدید همراه با تندبادهای لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود. تا روز جمعه روند افزایش سه تا پنج درجه‌ای دما ادامه خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه روز گذشته شوش با ۴۳.۸ و دزفول با ۱۸.۹ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط استان گزارش شده اند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین ۴۳.۶ و ۲۴.۹ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.