تصادف و واژگونی جرثقیل در خوزستان چهار قربانی گرفت

ایرنا سه شنبه 19 خرداد 1405 - 14:11
اهواز - ایرنا - رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: وقوع ۲ حادثه جداگانه تصادف جاده ای و واژگونی جرثقیل در خوزستان در روز سه شنبه چهار نفر کشته بر جای گذاشت.

دکتر مهران احمدی بلوطکی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در حادثه تصادف بین ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و وانت نیسان در محور اهواز - حمیدیه سه نفر کشته شدند و یک نفر مصدوم شد.

وی افزود: این حادثه ساعت ۱۱:۱۱ دقیقه به ستاد هدایت عملیات بحران دانشگاه ، EOC اورژانس خوزستان اعلام شد.

احمدی بلوطکی ادامه داد: یک نفر مصدوم مرد به بیمارستان گلستان اهواز اعزام شد و سه نفر فوتی با هویت ناشناس گزارش شده است.

رییس اورژانس ۱۱۵ خوزستان بیان کرد: همچنین در حادثه واژگونی یک دستگاه جرثقیل در ساعت ۱۱:۴۹ دقیقه امروز در محور اهواز - اندیمشک، ۲ نفر مرد مصدوم و به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافتند و یک نفر مرد حدود ۵۰ ساله با هویت ناشناس در صحنه جان خود را از دست داد.

به گزارش ایرنا، در حال حاضر ۱۹۵ پایگاه اورژانس در استان فعال است که توسط ناوگان آمبولانس اداره می شوند و ۱۹ دستگاه موتورلانس، پنج دستگاه اتوبوس آمبولانس و چهارفروند بالگرد در حال ارائه خدمت به مردم هستند.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.