کشف ۱۲۶ گوشی سرقتی از ۲ سارق زن

خبرگزاری ایسنا سه شنبه 19 خرداد 1405 - 14:12
رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از دستگیری دو سارق حرفه‌ای گوشی تلفن همراه و اعتراف آنها به ارتکاب ۱۲۶ فقره سرقت در کرمانشاه خبر داد.

سرهنگ شکرالله کدیوریان در این خصوص اظهار کرد: پس از وقوع چندین مورد سرقت گوشی تلفن همراه در معابر پرازدحام شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی دو زن سارق که در اماکن شلوغ به شکلی کاملا حرفه‌ای اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه شهروندان می‌کردند، شده و در عملیاتی غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

کدیوریان خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۱۲۶ فقره سرقت گوشی موبایل در شهر کرمانشاه اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی گوشی تلفن همراه مسروقه کشف شد، افزود: تاکنون تعدادی از مالباختگان نیز شناسایی شده‌اند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس در روز سه شنبه ۱۹ خرداد، کدیوریان اظهار کرد: در این رابطه یک مالخر نیز دستگیر و همراه با سارقان به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.