تهدید علنی بن گویر به قتل و بازداشت زنان و کودکان لبنانی

الف سه شنبه 19 خرداد 1405 - 14:42
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی خواهان تشدید قتل و اشغال اراضی در لبنان و بازداشت زنان و کودکان در این کشور شد.

به گزارش ایسنا، «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه طی جلسه کابینه امنیتی گفت: ما باید در مورد حزب‌الله خارج از چارچوب فکر کنیم. همچنین باید اشغال اراضی و عملیات قتل را تشدید کنیم. ما باید زنان و فرزندان نیروهای حزب الله را بازداشت کنیم. این برای آن‌ها دردناک‌تر است.

طبق گزارش معاریو، در نشست کابینه «گدعون ساعر» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی گفت: حزب الله برای کشاندن اسرائیل به جنگ فرسایشی طولانی‌مدت تلاش می‌کند.

در این نشست همچنین «اوریت استروک» وزیر شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی خواهان اشغال اراضی در داخل لبنان شد. «اسحاق واسرلوف» وزیر نقب و الجلیل نیز خواهان فراهم کردن سلاح‌های بیشتر شد.

تل‌آویو با نادیده گرفتن آتش‌بس با لبنان، به تجاوز خود علیه این کشور ادامه می‌دهد. این تجاوزات منجر به شهادت ۳۶۳۷ تن و زخمی شدن ۱۱ هزار و ۷۲ تن و بیش از یک میلیون آواره شده است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.