دمای هوای خوزستان پنج درجه افزایش می‌یابد

ایرنا سه شنبه 19 خرداد 1405 - 14:42
اهواز - ایرنا - مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: روند افزایش دما بین سه تا پنج درجه سانتیگراد تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری روز سه شنبه بیان کرد: در شبانه روز گذشته شوش با دمای ۴۳.۸ و دزفول با ۱۸.۹ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط استان و حداکثر دمای اهواز ۴۳.۶ و حداقل ۲۴.۹ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

وی افزود: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی همچنان استقرار جوی پایدار را تا اوایل هفته آینده نشان می‌دهد.

سبزه زاری ادامه داد: همچنین طی امروز و فردا درمناطق شمال شرقی و شرقی وزش باد به صورت متوسط همراه با تندبادهای لحظه ای و از اواخر روز پنجشنبه تا اواخر شنبه در بیشتر مناطق استان به ویژه مناطق غربی، جنوبی و مرکزی، وزش باد به صورت متوسط تا نسبتا شدید همراه با تندبادهای لحظه ای پیش‌بینی می‌شود.

در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰ نقطه خوزستان دمای بالاتر از ۴۰ درجه را تجربه کردند.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.