سه بازیکن، اولویت اصلی استقلال برای تمدید قرارداد

خبرگزاری تسنیم سه شنبه 19 خرداد 1405 - 14:54
سه بازیکن تیم فوتبال استقلال در اولویت اصلی این باشگاه برای تمدید قرارداد هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با پایان فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، قرارداد علیرضا کوشکی، آرمین سهرابیان، روزبه چشمی، آنتونیو آدان، محمدحسین اسلامی و ابوالفضل جلالی به پایان می‌رسد. 

باشگاه استقلال با توجه به عملکرد نفرات، سه بازیکن را در اولویت اصلی برای تمدید قرارداد قرار داده است که بر این اساس؛ کوشکی، اسلامی و چشمی جزو این بازیکنان هستند.

کوشکی یکی از ستاره‌های فصل گذشته استقلال بود و مدیران استقلال با توجه به بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالات قصد دارند زودتر تکلیف این بازیکن را مشخص کنند. 

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.