کاهش گردوغبار در یزد؛ افزایش تدریجی دما از فردا

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 خرداد 1405 - 15:24
یزد – کارشناس هواشناسی استان یزد از کاهش غلظت گردوغبار در استان، پایداری جو و افزایش دما برای فردا خبر داد.

صادق جوادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی اظهار داشت: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته، وضعیت جوی استان برای امروز با کاهش غلظت گردوغبار همراه است و شرایط برای استقرار یک جو پایدار مورد انتظار است.

وی افزود: روند تغییرات دمایی از فردا، پنج‌شنبه، تا شنبه هفته آینده، افزایشی خواهد بود و شاهد افزایش نسبی دما در سطح استان خواهیم بود.

کارشناس هواشناسی استان یزد در ادامه به تغییرات جوی در ساعات بعدازظهر و اوایل شب اشاره کرد و گفت: برای ساعات بعدازظهر و اوایل شب، افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود.

جوادی در پایان ادامه داد: با توجه به وزش بادهای شدید در روزهای آتی، احتمال وقوع گردوخاک محلی و یا انتقال و ورود گردوغبار از مناطق مجاور به استان یزد وجود دارد که شهروندان باید تدابیر لازم را در این خصوص مدنظر داشته باشند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.