جدیدترین تصمیم خصمانه تل آویو علیه لبنان

مشرق نیوز سه شنبه 19 خرداد 1405 - 15:39
کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی در جلسه امروز خود تصمیم خصمانه جدیدی علیه لبنان و حزب الله اتخاذ کرد.

به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه در جلسه امروز خود تصویب کرد که در صورت شلیک موشک از داخل اراضی لبنان به سمت داخل اراضی اشغالی فلسطین، بدون موافقت سیاسی، به بیروت حمله کند.

گفتنی است رژیم صهیونیستی با نقض آتش بس در داخل لبنان و انجام عملیات ترور و تخریب، هر روز این آتش بس را نقض کرده و حزب الله در واکنش به این اقدامات، نظامیان صهیونیست را در داخل لبنان و خارج از آن هدف قرار داده است.

این تصمیم صهیونیست‌ها بعد از هشدار ایران به این رژیم گرفته می‌شود که نیروهای مسلح ایران تأکید کرد که هرگونه حمله به بیروت و جنوب لبنان نقض آتش بس است و تهران در مقابل این نقض، سکوت نخواهد کرد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.